24 jan 2015

Plannen..


Plannen is altijd een groot probleem geweest bij mij. Niet om dingen te onthouden, mijn hoofd is een prima agenda. Maar om afspraken met mezelf ook echt na te komen. Dat komt eigenlijk ook vooral omdat ik altijd best druk ben, druk qua activiteiten maar ook druk in mijn hoofd. Ik kan naar huis gaan met het idee; ‘nu ga ik met mijn blog bezig’, maar dan ben ik thuis en dan heb ik ondertussen ook al weer vijf andere dingen bedacht om te doen. Maar dan, voordat je het echt beseft, is er alweer een post-loze week voorbij. Blame it on me! Vandaar dat voor dit weekend op mijn agenda staat om blogposts vooruit te plannen. Hebben jullie leuke ideeën voor het blog of zijn er dingen die jullie graag over mij willen weten, laat dan een comment achter en wie weet  verschijnt hier binnenkort een post over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten