13 jan 2015

Wishlist


Eigenlijk is die bijna altijd oneindig. Maar dit jaar is het anders. 

Mijn verlanglijstje. 

Ik word morgen 23, help ik word oud! Normaal heb ik altijd veel te veel wensen, maar dit jaar is dat anders. In december heb ik een kleine vier weken door Thailand gereisd en ik heb de smaak goed te pakken. Ik wil terug. NU. Maar dan zal er toch echt eerst gewerkt en gespaard moeten worden. Sparen? Wat is dat? Betekend dat dat ik niet meer wekelijks schoenen en kleding kan kopen? Klopt. Ik moet eerlijk zijn het gaat me niet makkelijk af. Maar als ik dan weer een paar schoenen zie en ik bedenk dat ik voor dat geld 20 dagen in Thailand zal kunnen wonen, wordt het soms iets makkelijker. In mijn hoofd begin ik alles om te zetten in Thailand. Ook begin ik eraan te denken of ik dat kledingstuk of dat mooie paar schoenen mee zal nemen naar Thailand. Zo vergroot ik mijn kansen dat ik toch iets kan kopen, maar helaas, er past niet veel in een backpack. Terug naar mijn verlanglijstje. Vorige week werd ik opnieuw verleid door de Nike Air Force 1. I just love them. Maar goed dat zijn weer heel wat nachtjes Thailand. Dus komt het even goed uit, ik heb ze meteen boven aan mijn verlanglijstje geplaatst (het is tevens het enige op dit lijstje). Dus de spanning of ik morgen deze juweeltjes in mijn bezit krijg, stijgt toch wel een beetje. Ik hou jullie op de hoogte!




Bron foto's: Pinterest





Geen opmerkingen:

Een reactie posten