18 jan 2015

Shoe aholic



Oeps. Deze week ging het even fout. Eén van mijn goede voornemens was minder kleding en schoenen te kopen. Dat is me precies twee weken goed af gegaan. Tot deze week. Ik ben namelijk weer vier paar schoenen rijker (en intens gelukkig). De andere drie paar laat ik jullie zeker nog zien, maar eerst dit paar. Eigenlijk wou ik deze in een outfit post posten, maar aangezien er een beetje druk achter zit omdat ze nu in de SALE zijn, kon ik jullie deze niet langer onthouden. Hoe leuk zijn deze panterprint chelsea boots van de Manfield (gekocht via intreza) ? Ik was verliefd. Het zijn niet de schoenen die ik het meest zal dragen, maar ze zijn perfect voor af en toe. En dat was de prijs ook, ze zijn afgeprijsd van €99,99 naar €39,99! Daar kan je ze als shoe-aholic toch niet voor laten liggen. Binnenkort zal ik laten zien hoe ik ze combineer in een outfit. Ik ga nu lekker genieten van mijn luie zondag. Enjoy yours!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten