25 jan 2015

Repeat #1


Vanaf nu ga ik (minimaal) één keer in de twee week posten welk nummer ik op dat moment het liefst de hele dag luister. Kennen jullie dat, dat je een nummer zó leuk vindt, dat je hem zo vaak luistert dat je hem uiteindelijk gewoon niet meer kan horen. Of een nummer waarvan je denkt, aah daar zal ik elke ochtend relaxed wakker mee worden. 
*stelt hem in als wekker* 
Maar na een aantal weken dat dat nummer je elke dag uit je dromen haalt (en geloof me dit is mijn zwaarste moment van de dag) heb je zo’n pesthekel aan dat nummer. Laat me met rust ik wil slapen! Nou dat punt wil ik dus niet bereiken met de nummers die ik hier post. Maar ik wil gewoon met jullie delen van welk nummer ik op dat moment juist heel vrolijk wordt (of misschien juist lekker onder een dekentje kan gaan zitten janken..).

Bij mijn eerste repeat post vind ik toch echt dat ik mijn liefde voor Beyoncé met jullie moet delen. Wauw, wat is het toch een powervrouw. Zij heeft voor elk humeur dat ik kan bedenken wel een nummer die daar bij past. Zij weet zelfs van elk down-momentje weer iets positiefs te maken. Zij laat je je op de wat onzekere momenten toch weer powerfull voelen. Eén van mijn all-time favorites van Beyonce is Love on top.Gewoon omdat ik hier altijd super vrolijk van word. Mijn medeweggebruikers zullen dan ook vaak gek op kijken als ze ik swingend, achter het stuur, in haal. But who cares? It’s Beyonce!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten