30 jan 2015

Work that body! #1

Afgelopen December heb ik vier weken door Thailand gereisd. Dit was mijn eerste keer ‘backpacken’, maar ik ben meteen verkocht. Ook Thailand heb ik in mijn hart gesloten en daarom wil ik ook zeker terug. Ik ben van plan om in januari 2016 voor een langere periode (een paar/aantal maanden?) naar Thailand / omliggende landen te gaan. Ik zal jullie binnenkort meer over deze plannen vertellen. Deze reis is een goed doel om actief te gaan sporten, want die bikinibody komt er natuurlijk niet vanzelf. Eigenlijk heb ik elk jaar die periode van ‘nu moet ik toch echt naar de sportschool gaan’, maar voordat je het weet is de zomer al weer begonnen. Toen in de zomer 2014 de reis naar Thailand is geboekt, ben ik fanatiek gaan sporten (vaak wel 5 keer per week) en ik merkte dat ik afviel en veel actiever werd. Dat was in een periode van een paar maand, nu heb ik zelfs een heel jaar om naar dit doel toe te werken. Hallo sportschool!
Gisteravond vond ik het boek ‘Bodieboost’ van Charlotte Willems. Ik werd erg enthousiast van alle recensies. Dit is niet alleen een dieet, maar een gezonde levensstijl die je de rest van je leven aan kan nemen. Dit beloven boeken wel vaker, maar de praktijk blijkt vaak anders. Als ik de recensies mag geloven, verandert dit boek je levensstijl daadwerkelijk, en het zal geen moeite kosten. Je mag zelfs chocolade en wijn! What do I need more? (Shoes!)
Als het goed is ontvang ik het boek vandaag, ik ben erg benieuwd en kan niet wachten om te beginnen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn progress. Lets do this!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten